webibo adlı kullanıcın profili
Yönetici
100038
Puanlar

Sorular
12

Cevaplar
12

  • Yönetici Soruldu 3 günler önce Diğer Konular.

    Webibo Çağrı merkezi olarak 2014 yılından bu yana hizmet vermektedir. Aradan geçen onca yıl içinde 100-500 bin arası müşteriye Dsl, faturalı hat ve TV alanlarında hizmetler sunmuştur. Çeşitli şikayetler almaktayız almaya devam da edeceğiz.

    Bu konuda endişesi olan kişi/kurumlar için; 8 yıldır sunduğumuz hizmetlerin karşılığında çeşitli şikayetler veya suç duyurularında gerekli mercilere gidilerek ifadeler ve dökümanlar teslim edilip hizmetlerimizin yasal yoldan devam ettiğini kanıtlamaktayız.  Suç kaydımız veya herhangi bir cezai durum olmadan hizmetlerimizi sürdürmekteyiz. Yasal olmayan bir faaliyet içerisinde  firmamızın faaliyet göstermesine müsade edilmesi zaten mümkün değildir.

    Sayılabilecek kadar az olan şikayetlerin başında kimlik/ fatura gönderim yer almaktadır.  Kimlik bilgisi veya kimlik fotoğrafını bize teslim eden müşterilerin sözleşme ve diğer dökümanları ilgili firmaya iletilmekte işlemler ancak bu şekilde sağlanabilmektedir. Kimlik fotokopisi veya resmi olmayan müşteriye hizmet verilemez/verilmemektedir.  Hiçbir kurum kimliksiz işlem sağlamamaktadır.

    Kimlik/sözleşme veya faturası tarafımıza ulaştığı halde hattı aktif edilmediği durumlarda bilgiler firmamızca arşivlenmez sunucularımızdan veya sistemlerimizden silinerek temizlenmektedir. Hiçbir şekilde müşteriye ait imzalı veya imzasız sözleşmeler tarafımızda barındırılmaz ilgili firmaya iletilir.

    • 13 gösterim
    • 1 cevaplar
    • 0 oylar
  • Yönetici Soruldu üzerinde Nisan 9, 2022 Diğer Konular.

    Kimliğinizin (Hat sahibi) net şekilde fotokopisi veya resmi alınmadan numara taşıma işlemi mümkün değildir.

    • 118 gösterim
    • 1 cevaplar
    • 0 oylar
  • Yönetici Soruldu üzerinde Nisan 7, 2022 Diğer Konular.

    Müşteri tarife haricinde başka ücret ödemez. Faturaya yansıyan ücret paket fiyatları olup ekstra bir ödeme yapmaz. Kargo veya kurye teslimleri ücretsizdir.

    • 90 gösterim
    • 1 cevaplar
    • 0 oylar
  • Yönetici Soruldu üzerinde Nisan 7, 2022 Diğer Konular.

    Yeni faturalı hat başvurularında hattın aktivasyonu 24 saat içerisinde gerçekleşir. Simkart kargo ile gönderilmişse 4 iş günü sürebilir.

    • 90 gösterim
    • 1 cevaplar
    • 0 oylar
  • Yönetici Soruldu üzerinde Nisan 7, 2022 Diğer Konular.

    Simkart arızası veya çip sorunu yaşanabiliyor. Böyle durumlarda en yakın bayiye gidilerek 25 TL karşılığında yedek simkart alınarak çözüm sağlanır.  Eğer işlem bizim tarafımızdan gerçekleştirilmişse müşteri hesabına simkart ücreti iade edilir.

    • 78 gösterim
    • 1 cevaplar
    • 0 oylar
  • Yönetici Soruldu üzerinde Nisan 7, 2022 Diğer Konular.

    Hattın yasal sahibinin onayı ve kimlik fotokopisi olmadan geçiş işlemi yapılmaz.

    • 56 gösterim
    • 1 cevaplar
    • 0 oylar
  • Yönetici Soruldu üzerinde Nisan 7, 2022 Diğer Konular.

    Faturasız hattan faturalı hatta geçiş için sadece kimlik fotokopisi yeterlidir. Hat aynı gün içerisinde faturalıya geçmiş olur.

    • 53 gösterim
    • 1 cevaplar
    • 0 oylar
  • Yönetici Soruldu üzerinde Nisan 4, 2022 Diğer Konular.

    Hat taşıma (Numara Taşıma) Online başvurularda simkartın elinize ulaşmasından sonraki 48 saat içerisinde aktivasyon gerçekleşir. Simkartın tarafınıza ulaşması ile birlikte ortalama 4 iş günüdür.

    • 141 gösterim
    • 1 cevaplar
    • 0 oylar
  • Yönetici Soruldu üzerinde Nisan 4, 2022 Numara Taşıma.

    Turkcell’den Türk Telekom’a Geçiş için;

    1. Üzerine kayıtlı fatura veya ikametgah
    2. Kimlik Fotokopisi (Ehliyet, Pasaport, Evlilik Cüzdanı)
    3. Faturalı hat borcu olmamalı
    • 96 gösterim
    • 1 cevaplar
    • 0 oylar
  • Yönetici Soruldu üzerinde Nisan 4, 2022 Numara Taşıma.

    Vodafone’dan Türk Telekom’a Geçiş için;

    1. Üzerine kayıtlı fatura veya ikametgah
    2. Kimlik Fotokopisi
    3. Faturalı hat borcu olmamalı
    • 152 gösterim
    • 1 cevaplar
    • 0 oylar