RE: webibo şikayet

Webibo Şikayetleri hakkında…

webibo Yönetici Soruldu üzerinde Mayıs 19, 2022 Diğer Konular.
Yorum Ekle
1 Cevaplar

Webibo Çağrı merkezi olarak 2014 yılından bu yana hizmet vermektedir. Aradan geçen onca yıl içinde 100-500 bin arası müşteriye Dsl, faturalı hat ve TV alanlarında hizmetler sunmuştur. Çeşitli şikayetler almaktayız almaya devam da edeceğiz.

Bu konuda endişesi olan kişi/kurumlar için; 8 yıldır sunduğumuz hizmetlerin karşılığında çeşitli şikayetler veya suç duyurularında gerekli mercilere gidilerek ifadeler ve dökümanlar teslim edilip hizmetlerimizin yasal yoldan devam ettiğini kanıtlamaktayız.  Suç kaydımız veya herhangi bir cezai durum olmadan hizmetlerimizi sürdürmekteyiz. Yasal olmayan bir faaliyet içerisinde  firmamızın faaliyet göstermesine müsade edilmesi zaten mümkün değildir.

Sayılabilecek kadar az olan şikayetlerin başında kimlik/ fatura gönderim yer almaktadır.  Kimlik bilgisi veya kimlik fotoğrafını bize teslim eden müşterilerin sözleşme ve diğer dökümanları ilgili firmaya iletilmekte işlemler ancak bu şekilde sağlanabilmektedir. Kimlik fotokopisi veya resmi olmayan müşteriye hizmet verilemez/verilmemektedir.  Hiçbir kurum kimliksiz işlem sağlamamaktadır.

Kimlik/sözleşme veya faturası tarafımıza ulaştığı halde hattı aktif edilmediği durumlarda bilgiler firmamızca arşivlenmez sunucularımızdan veya sistemlerimizden silinerek temizlenmektedir. Hiçbir şekilde müşteriye ait imzalı veya imzasız sözleşmeler tarafımızda barındırılmaz ilgili firmaya iletilir.

Yönetici üzerinde Mayıs 19, 2022 cevapladı.
Yorum Ekle

Cevabın

Bu cevabı göndererek, kullanım koşulları ve gizlilik kurallarını kabul etmiş olursunuz privacy policy and terms of service.